دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 123
:: باردید دیروز : 724
:: بازدید هفته : 3348
:: بازدید ماه : 7860
:: بازدید سال : 45712
:: بازدید کلی : 1671612
خرید اکانت گرامرلی

حساب اکانت گرامرلی شما چقدر دقیق است؟
See Grammarly اکثر مشکلات گرامری و املایی را تشخیص می دهد و فرم صحیح را به شما نشان می دهد، یا حتی پیشنهادات و مترادف های بهتری را ارائه می دهد و غیره، و این کار را بهتر و دقیق تر از همه ابزارهای دیگر انجام می دهد (اگر به Read by نویسندگان مختلف بروید، شما متوجه خواهید شد که چه می گویم) اما همانطور که قبلاً گفتم، Grammarly کامل نیست و ممکن است نتوانید مجموعه خاصی از خطاهای گرامری را تشخیص دهید، اما همچنان همه ابزارهای گرامری دیگر را بررسی کنید... بهتر عمل می کند.

آیا اکانت Grammarly تصحیح موثر و خوبی برای کسانی است که انگلیسی زبان مادری نیستند و در حال یادگیری هستند؟
خب ببینید، کاربران Grammarly معمولا زمانی استفاده از این ابزار را توصیه می کنند که حداقل انگلیسی معمولی را بلد باشید، زیرا همانطور که گفتیم Grammarly ممکن است برخی از اشتباهات شما را تشخیص ندهد و خودتان مجبور باشید آنها را تشخیص دهید.

با این حال، حتی اگر در زبان انگلیسی مبتدی هستید، می توانید از این ابزار استفاده کنید و حتی سطح زبان خود را با گزارش اشکالاتی که وستون به صورت هفتگی ارسال می کند، بالا ببرید.

بنابراین در هر سطحی از زبان انگلیسی، مطمئناً برای شما مهم نیست که از Grammarly استفاده کنید، اما انتظار معجزه نداشته باشید.

حساب گرامر یا ویرایشگر حرفه ای؟ کدام مناسب تر است؟
خب ببینید، فردی که 100% تحصیلات انگلیسی دارد و در نهایت هر چه هست، یک انسان است نه هوش مصنوعی، می تواند متن شما را خیلی بهتر از ابزاری مانند Grammarly بررسی کند، اما مشکل اینجاست که هزینه آن افراد زیاد است و توان پرداخت آن را دارند، اگر نه راه حل چیست؟ یعنی چند تا فرم گرامری یا ... که مثلا Grammarly نتونست تشخیص بده، باید ثابت بمونه؟ خب در این زمینه یکی از نویسندگانی که در ابتدای کار خود از Grammarly استفاده کرده است راه حلی در این زمینه ارائه کرده است که شاید برای شما هم مفید باشد.

آنها می گویند یک بار بخشی از متن بلند یا کوتاه خود را برای بررسی به یک ویراستار حرفه ای می دهید و از آنها می خواهید که اشکال اصلی در گرامر یا کلمات یا هر چیز دیگری را شناسایی کنند و سعی کنید این مشکلات در متن بعدی تکرار نشود و فقط پس از آن Mal. دست Grammarly برای تصحیح آن تا اشتباهات کوچک دستور زبانی که Grammarly متوجه آنها نشده است را تکرار نکنید.یعنی وقتی از یک ویرایشگر حرفه ای کمک گرفتید از Grammarly استفاده کنید.

البته این راه حل قطعا خیلی معقول و خوب نیست، اما به نظر می رسد مدتی برای آنها جواب داده است.

 

تفاوت بین نسخه رایگان و حساب پریمیوم grammarley

چگونه با اکانت گرامرلی کار کنیم؟
1. از طریق برنامه های افزودنی مرورگر خود (Google Chrome یا Safari یا Firefox یا Edge)

در واقع، هنگامی که Grammarly را از سایت رسمی خود به افزونه های مرورگر خود اضافه می کنید، Grammarly هر بار که می خواهید چیزی را از طریق آن مرورگر جستجو یا تایپ کنید، تایپ شما را در همان زمان اسکن می کند.

2. برنامه دسکتاپ Grammarly را دانلود کنید

خب این اسم قابلیته، می تونید اپلیکیشن رو برای مک یا ویندوز دانلود کنید و ازش استفاده کنید.

3. صفحه کلید گرامر

راجب این یکی که قبلا در موردش صحبت کردم، Grammarly Keyboard همون برنامه Grammarly هست، اما برای موبایل هست و برای سیستم عامل های اندروید و iOS موجوده.

4. افزونه مایکروسافت آفیس

از روش های بالا راحت تر استفاده کنید (مثلا متن خود را تایپ کنید و سپس آن را در برنامه موبایل یا دسکتاپ Grammarly کپی کنید)، اما اگر با نرم افزارهای آفیس مانند Word کار می کنید، می توانید Grammarly را به خود نرم افزار آفیس اضافه کنید. برای این کار افزونه Grammarly را دانلود و استفاده کنید.


فقط یک نکته قابل توجه است، Grammarly تنها زمانی بهترین کار را می کند که به اینترنت متصل باشید.

آیا اکانت Grammarly امن است؟
ببینید، تیم توسعه این ابزار تمام تلاش خود را می کند تا از متن و نوشته های شما در برابر هکرها و ... محافظت کند و از نظر حفظ حریم خصوصی شما نگران نباشید، اما این را تکرار کنید به هیچ وجه برای متون مهم تجاری یا سیاسی یا شخصی از Grammarly یا هر ابزار دیگری استفاده نکنید زیرا ممکن است هر اتفاقی بیفتد.بنابراین اگر متن بسیار حیاتی و مهمی دارید، سعی کنید از آن در چنین ابزارهایی استفاده نکنید. (یک ویرایشگر حرفه ای بهتر به من بدهید)

اکانت های Grammarly را با سایر برنامه های مشابه مقایسه کنید
اگر بخواهیم به تفصیل بررسی کنیم زمان زیادی می برد که توضیح مختصری می دهم. ببینید به طور کلی هر ابزاری در این زمینه (متن نویسی) ویژگی های منحصر به فردی دارد، اما Grammarly پا را فراتر از نوشتن ساده گذاشته و همانطور که خودتان تا به حال متوجه شده اید، یکسری امکانات را اضافه کرده است که شما در هیچ کدام نیستید. شما برنامه مشابه دیگری را نخواهید دید، به عنوان مثال، متن شما را با میلیاردها متن دیگر برای جلوگیری از سرقت ادبی و کپی رایت مقایسه می کند و در واقع سود بیشتری نسبت به ابزارهای دیگر دارد. اما به طور کلی Grammarly بهتر از سایر ابزارهای مشابه عمل کرد:

1. بهبود دقت در تصحیح

2. تبلیغات را کاهش دهید

3. جایگزینی مفید برای نیروی کار ناشر (ناشران حرفه ای با قیمت های بالا)

به طور کلی اگر بخواهیم به نتیجه برسیم، قطعاً ارزش آماده شدن برای خرید اکانت پریمیوم Excel Grammarly را دارد و خدماتی که به کاربر خود ارائه می دهد منحصر به فرد و بسیار بالاتر از سایر ابزارهای مشابه است. اما این دو سه نکته را باز هم می گویم چون مهم هستند: اول اینکه 90 درصد امکاناتی که تا به حال ذکر شد برای نسخه پریمیوم است. دوم اینکه Grammarly فقط به زبان انگلیسی کار می کند و باید به اینترنت متصل باشید.

نکاتی که قبل از خرید اکانت گرامرلی تحویل فوری باید بدانید:
دعوتنامه پیوستن به Gramerly را در ایمیل شخصی خود دریافت خواهید کرد.
پس از دریافت دعوتنامه و عضویت، تمامی اطلاعات در ایمیل شخصی شما قرار دارد و قابل تغییر می باشد.
دعوتنامه ای که دریافت خواهید کرد کرک یا هک نشده است، بلکه توسط فروشگاه اکسل ایجاد و خریداری شده است.لطفا پس از وارد کردن توضیحات محصول، ایمیل خود را برای ارسال دعوتنامه به درستی وارد کنید تا دعوتنامه به همان ایمیل ارسال شود. اگر جیمیل ارسال می کنید، حتما قسمت تبلیغات جیمیل را بررسی کنید تا دعوت نامه ارسال شده را ببینید.
فقط در دو دستگاه می توانید حساب را وارد کنید.
شما مجاز به تغییر اطلاعات حساب خود هستید.
اکانت ها در طول مدت اشتراک 100% سالم و بدون مشکل گارانتی می شوند اما در صورت بروز هرگونه مشکل پشتیبانی در اسرع وقت مشکل را برطرف خواهند کرد.
حداکثر زمان ارسال برای این حساب 1 تا 24 ساعت است.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این محصول با سایت یا پشتیبان شبکه های اجتماعی تماس حاصل فرمایید.


تعداد بازدید از این مطلب: 594
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید